Model Perniagaan Internet

Dapatkan panduan memperolehi pendapatan lumayan di eBay hari ini!

Wednesday, June 4, 2008

Ini bukan Seminar Perniagaan tetapi Pesta Liar!




Anak-anak muda zaman sekarang memang tak ada matlamat dan masa depan yang jelas. Mereka lebih suka berhibur secara berlebihan tanpa batas-batas ketimuran.

Lihatlah gambar Zarina An-Julie atau dikenali sebagai Mia Anak Pontianak. Sungguh mengjengkelkan. Kan bagus kalau anak-anak muda ni bersama-sama dengan mereka yang suka mendapat didikan ilmu yang baik.

Entahlah.. dunia.. dunia

Tuesday, June 3, 2008

Supiah "Shilpa Lee" Yusof Pakar Matematik Jadi Pelacur

Siapa sangka Sufiah Yusof atau dikenali sebagai Shilpa Lee seorang genius matematik mungkin pabila dewasa boleh mengadakan seminar perniagaan internet tetapi terjebak dalam ke lembah hina menjadi seorang pelacur?


Kisah kehidupannya yang hancur telah memusnahkan karier dan masa depannya sebagai seorang pakar matematik.

Sudah menjadi satu pekerjaan yang menyeronokkan bagi Supiah "Shilpa Lee" Yusof melakukan kerja terkutuk ini berbanding dengan bekerja sebagai seorang penceramah seminar perniagaan atau matematik.

Jika ada orang yang boleh membawanya pulang ke pangkal jalan, sudah tentu lebih cerah masa depan Supiah "Shilpa Lee" Yusof.

Monday, June 2, 2008

Seminar Perniagaan Internet Saifulsham Sold Out!



Seminar perniagaan internet anjuran Saifulsham Consultant adalah satu

seminar perniagaan

yang sentiasa mendapat tempatan di kalangan rakyat Malaysia.

Seminar ini telah terbukti melahirkan ramai usahawan internet yang berjaya antara nama-nama tersebut ialah:

IrwanDahnil yang menghasilkan produk dari smswang.com.

Pelancaran Pertandingan SEO keyword Seminar Perniagaan Internet Bermula!

Berikut adalah petikan pelancaran dari forum popular

Seminar Perniagaan Internet

dari Jombincang.com/forum:

klik disini untuk menjana pendapatan internet 5 angka sebulan


Setelah diperkenankan oleh panel SEO di JB, maka dengan ini saya mengumumkan bahawa keyword yang akan kita pertandingan adalah "Seminar Perniagaan Internet" . pertandingan ini akan dijalankan dalam masa 1 bulan yang akan berakhir 30hb June 2008. Ini adalah syaratnya

1. Setiap blog dalam blogger kena dimulakan dengan perkataan jomseminarXXXXX.blogspot.com yang mana XXXXX itu adalah nama blog anda. sebagai contoh, jomseminarkembali.blogspot.com, jomseminar-lagi.blogspot.com, jomseminar-internet.blogspot.com

2. Untuk menjadikan pertandingan lebih adil, anda tidak perlu mengumumkan nama blog anda disini, hanya introduce pada 30hb june 2008

3. Blog anda mesti ada linkback ke Pemasaran Internet Pendapatan Internet

itu sahaja, selamat berjuang.

pertandingan akan dikira melalui serp google.com.my bukan google.com atau google.com.au atau sewaktu dengannya.

Sunday, June 1, 2008

Gambar-gambar di Seminar Perniagaan Internet

Baru-baru ini, saya telah menyertai seminar perniagaan internet anjuran Jomseminar.com. Wahh.. memang ramai gila yang datang ke seminar ini. Antara yang hadir untuk sesi I dan II ini macam-macam latarbelakang kerjaya. Ada yang berumur 17 tahun. Ada juga yang berumur 50 tahun.

Kalau nak tengok macam mana sambutan Seminar Perniagaan Internet ini, jom lah jenguk gambar-gambar kat bawah ni.










Sila berikan kredit percuma kepada blog Work4Real!